尋找隱世小食【估佢唔到!中環隱藏美味限量雞蛋仔】

Sunday, March 23, 2008

李 曾 超 群 創 立 的 超 群 餅 店 , 自 1998 年 起 被 匯 寶 拓 展 有 限 公 司 收 購 , 名 稱 不 變 , 卻 加 了 許 多 新 點 子 。

雞 蛋 仔 $11/ 底

小 Fans 羅 昕 栩 : 我 住 九 龍 , 專 登 請 媽 咪 同 我 買 , 好 新 鮮 好 好 食 。

半 空 半 實 , 半 脆 半 軟 , 蛋 香 充 足 , 它 符 合 了 好 雞 蛋 仔 的 標 準 。



這 是 中 環 經 紀 陳 告 訴 我 的 一 個 消 息 。
他 說 , 最 近 每 逢 下 午 三 點 左 右 , 就 有 一 班 人 拿 號 碼 籌 , 探 頭 引 頸 的 在 干 諾 道 中 及 得 己 利 士 街 交 界 上 盼 , 起 初 他 以 為 是 看 股 價 , 後 來 才 知 , 原 來 他 們 盼 的 , 是 一 底 底 新 鮮 熱 辣 香 噴 噴 的 雞 蛋 仔 。
「 真 唔 真 呀 ? 中 環 都 有 好 食 雞 蛋 仔 ? 」 我 半 信 半 疑 問 。
「 真 珠 都 冇 咁 真 ! 蛋 味 重 , 粒 粒 半 軟 半 硬 , 好 食 過 北 角 同 尖 沙 咀 兩 檔 。 仲 要 限 時 、 限 量 兼 排 籌 , 勁 過 排 中 鐵 建 上 市 ! 唔 信 試 下! 」 他 沙 塵 的 說 。
咁 把 炮 ? 經 紀 陳 有 冇 老 點 我 ? 好 ! 一 於 坐 地 鐵 去 一 趟 中 環 又 如 何 !
「 下 一 站 , 中 環 。 沙 依 爭 , 中 橫 。 The next station is, Central 。 」
地 鐵 車 門 「 吱 」 一 聲 打 開 , 急 不 及 待 的 人 像 潮 水 一 樣 擁 出 去 , 我 在 人 群 中 隨 波 逐 流 , 朝 環 球 大 廈 出 口 方 向 進 發 , 尋 找 經 紀 陳 口 中 那 無 敵 雞 蛋 仔 。
沿 德 輔 道 中 鑽 進 得 己 利 士 街 , 遠 遠 已 見 到 一 大 群 人 , 個 個 金 睛 火 眼 頭 岳 岳 , 一 朕 雞 蛋 仔 的 香 氣 , 乘 風 吹 過 來 , 唔 … … 真 的 很 香 。 抬 頭 一 望 , 寶 號 是 一 間 餅 店 , 綠 色 的 燈 箱 招 牌 , 印 「 Maria ’ s 」 。 Maria ? Maria ? 個 名 咁 熟 ? 啊 ! 我 記 得 了 ! Maria 咪 即 係 … … 咪 即 係 超 超 超 … … 群 !
去 超 群 買 雞 蛋 仔 ? 我 的 心 早 已 有 點 納 悶 ! 心 想 經 常 老 點 人 買 股 票 的 經 紀 陳 , 今 次 一 定 又 老 點 我 ! 不 過 , 既 來 之 、 則 安 之 , 一 於 輪 個 籌 , 試 試 這 超 群 雞 蛋 仔 是 龍 還 是 鳳 。
拿 了 籌 , 店 員 告 訴 我 約 等 六 分 鐘 。 我 百 無 聊 賴 , 看 牆 上 的 告 示 , 發 覺 這 雞 蛋 仔 有 規 矩 四 大 條 , 真 有 點 駕 勢 。
一 ) 如 欲 購 買 , 請 先 排 隊 付 款 。
二 ) 我 們 會 通 知 閣 下 大 約 等 候 時 間 。
三 ) 我 們 叫 發 票 號 碼 通 知 取 貨 。
四 ) 供 應 時 間 : 下 午 3 時 至 7 時 30 分 。
最 後 還 有 一 款 , 寫 「 限 量 供 應 」 。
這 雞 蛋 仔 , 是 在 店 中 一 個 玻 璃 櫥 窗 內 現 烤 的 , 一 個 老 師 傅 , 三 個 電 熱 雞 蛋 仔 爐 , 每 個 電 爐 上 都 放 了 一 個 電 子 計 時 鐘 。 「 咇 咇 咇 咇 ! 」 鐘 響 了 , 師 傅 把 雞 蛋 仔 取 出 來 , 放 在 一 個 通 窿 鋼 架 上 , 用 小 風 扇 吹 涼 , 之 後 店 員 把 雞 蛋 仔 放 入 打 了 孔 的 紙 袋 內 , 向 人 群 大 嗌 : 24 號 ! 雞 蛋 仔 24 號 !
24 號 ? 啊 ! 24 號 不 就 是 我 嗎 ? 拿 上 手 , 雞 蛋 仔 的 熱 氣 透 過 紙 袋 傳 過 來 , 看 一 看 , 雞 蛋 仔 一 邊 正 常 、 一 邊 賣 相 有 點 焦 , 搣 一 顆 來 吃 , 正 常 的 一 邊 , 實 的 的 , 有 很 豐 厚 的 質 感 , 較 焦 的 一 邊 , 空 心 的 , 脆 得 像 威 化 。 蛋 味 較 北 角 及 尖 沙 咀 吃 到 的 還 要 濃 郁 , 口 感 和 味 道 都 很 好 ! 唯 一 遺 憾 的 , 是 吃 得 不 夠 快 的 話 , 餘 下 的 雞 蛋 仔 會 變 腍 。 忍 不 住 問 問 老 師 傅 雞 蛋 仔 的 秘 密 , 原 來 這 雞 蛋 仔 是 年 多 前 才 推 出 的 , 一 直 只 在 中 環 賣 , 最 近 才 推 至 太 子 及 荃 灣 分 店 , 但 仍 以 中 環 店 賣 最 多 , 每 天 只 賣 四 個 半 鐘 , 就 能 銷 去 百 多 底 , 四 點 半 至 六 點 最 高 峰 , 分 分 鐘 要 等 十 五 分 鐘 。 為 免 影 響 其 他 飽 餅 工 序 流 程 , 每 日 只 做 約 百 五 底 便 算 了 !
他 說 大 餅 店 賣 雞 蛋 仔 ,材 料 可 以 用 較 好 的 , 做 出 來 自 然 味 道 好 點 。 像 雞 蛋 , 是 大 連 來 的 無 公 害 雞 蛋 , 蛋 味 香 厚 、 蛋 白 黏 稠 , 全 線 超 群 所 有 產 品 的 蛋 都 是 用 它 , 雖 是 高 質 蛋 , 但 因 是 大 規 模 入 貨 , 價 格 可 以 拉 平 一 點 。 像 麵 粉 , 全 部 都 是 日 本 貨 , 香 味 質 感 也 較 中 國 貨 好 。
我 一 邊 聽 , 一 邊 心 想 : 這 老 頭 也 真 懂 賣 花 讚 花 香 。 不 過 , 舌 頭 腸 胃 騙 不 了 人 , 我 一 邊 聽 , 一 邊 把 一 顆 一 顆 的 雞 蛋 仔 放 入 口 , 不 消 兩 分 鐘 已 吃 到 袋 翻 天 ! 這 雞 蛋 仔 , 也 真 的 有 點 不 賴 啊 ! 咦 ! 打 個 電 話 俾 經 紀 陳 報 訊 , 順 便 入 兩 手 匯 豐 !

超 群 餅 店
地 址 : 中 環 干 諾 道 中 23 號 香 林 大 廈 地 下 A 鋪
電 話 : 2525 8841
營 業 時 間 : 7am-10pm
交 通 : 港 鐵 中 環 站 C 出 口
註 : 雞 蛋 仔 太 子 店 及 荃 灣 店 同 時 有 售 。