Edison緋聞女友玩自拍 黃立意

Tuesday, March 4, 2008

Gloria 唔 單 止 鍾 意 影 自 己 , 仲 鍾 意 捉 埋 朋 友 一 齊 玩 自 拍 。 呢 張 佢 同 衛 詩 合 照 , 就 係 佢 網 誌 上 珍 藏 。







黃 立 意 ( Gloria , 原 名 黃 榕 ) 近 來 成 為 雜 誌 追 訪 的 對 象 , 因 為 她 是 陳 冠 希 眾 多 緋 聞 女 友 之 一 。
今 天 , 一 場 淫 照 風 暴 令 一 眾 同 陳 冠 希 傳 過 緋 聞 的 女 星 人 人 自 危 , 潛 水 的 有 之 , 畫 清 界 線 的 亦 有 , 陳 冠 希 更 被 喻 為 「 世 紀 賤 男 」 。 不 過 Gloria 並 不 介 意 挺 身 而 出 , 更 說 : 「 相 我 都 有 睇 過 , 但 我 覺 得 Edison 都 係 受 害 者 。 」
記 者 在 她 的 網 誌 內 , 發 現 她 經 常 同 朋 友 夜 場 玩 自 拍 , 仲 要 影 到 七 情 上 面 。 原 來 佢 同 陳 冠 希 有 同 一 嗜 好 , 難 怪 到 了 現 在 , 她 仍 然 力 挺 緋 聞 情 郎 。
Gloria 一 向 行 性 感 路 線 , 又 經 常 被 傳 媒 影 到 去 夜 蒲 , 壞 女 孩 形 象 爆 燈 。 不 過 她 說 : 「 平 時 我 都 唔 願 意 出 街 , 我 鍾 意 同 媽 咪 同 家 姐 一 齊 食 飯 , 然 後 坐 梳 化 睇 電 視 。 有 時 就 會 屋 企 上 網 , 玩 facebook 咁 。 」 有 點 匪 夷 所 思 , 不 禁 令 人 聯 想 起 顏 穎 思 在 疑 似 她 的 淫 照 曝 光 前 所 說 : 「 我 係 同 Edison 認 識 , 但 成 十 年 冇 聯 絡 咯 。 」
相 比 起 顏 穎 思 , Gloria 就 光 明 磊 落 得 多 : 「 事 發 後 我 冇 同 佢 傾 過 電 話 , 不 過 就 同 佢 MSN 傾 過 。 我 知 佢 好 唔 開 心 , 所 以 都 冇 煩 佢 啦 。 」
拍 攝 當 日 , 性 格 cool cool 不 太 愛 說 話 的 Gloria , 站 在 攝 影 機 前 竟 判 若 兩 人 , 無 論 攝 影 師 要 她 擺 出 誘 人 甫 士 , 又 或 做 出 高 難 度 動 作 , 她 都 能 大 方 地 完 成 。 她 說 : 「 其 實 我 好 鍾 意 玩 自 拍 , 會 對 住 塊 鏡 影 靚 女 相 。 」 哦 , 原 來 影 慣 , 唔 怪 得 咁 專 業 啦 。

Profile
黃 立 意 ( Gloria )
藝 名 : 黃 榕
年 齡 : 25 歲
三 圍 : 33 、 24 、 33
身 高 : 5 呎 4 吋
體 重 : 90 磅  
入 行 經 過 : 十 八 歲 開 始 任 職 模 特 兒 , 曾 簽 約 澤 星 及 英 皇 等 公 司 , 現 為 一 模 特 兒 公 司 的 management trainee 。  
電 影 : 《 9 個 女 仔 1 隻 鬼 》 、 《 百 年 好 合 》 、 《 心 寒 》 、 《 燈 草 和 尚 Ⅱ 之 白 蛇 前 傳 》 、 《 葬 禮 Fit 人 》