全世界最壞的壞蛋 側田

Monday, December 3, 2007


呢 行 , 好 搞 笑 , 好 多 人 出 去 扮 晒 , 其 實 奸 過 條 蛇 。

說 側 田 人 氣 急 跌 ? 他 又 可 以 在 頒 獎 禮 連 番 奪 得 唱 片 銷 量 獎 。

最 右 的 古 巨 基 帶 出 隔 籬 的 側 田 , 然 後 側 田 的 成 功 , 令 Paco 有 信 心 簽 入 同 樣 賣 唱 功 的 小 肥 , 也 不 失 為 一 件 好 事 。



「 知 唔 知 好 多 人 唔 妥 你 ? 」 我 劈 頭 便 問 。

「 一 向 都 係 啦 。 」 側 田 立 即 回 答 。

才 不 過 兩 年 前 的 事 。 唱 《 好 人 》 , 句 句 升 key , 人 人 拍 爛 手 掌 , 像 發 掘 出 寶 藏 。 造 就 側 田 坐 直 升 機 般 衝 上 紅 館 開 演 唱 會 。 最 恐 怖 是 連 乜 乜 性 感 男 士 選 舉 都 名 列 前 茅 , 跟 梁 朝 偉 與 吳 彥 祖 平 起 平 坐 , 紅 得 嚇 人 。

劇 情 發 展 急 轉 直 下 。 在 頒 獎 禮 一 句 「 又 係 我 」 引 來 軒 然 大 波 ; 講 明 唔 鍾 意 接 免 費 騷 又 得 罪 了 經 理 人 , 被 雪 藏 不 夠 仲 話 俾 同 門 師 弟 小 肥 取 替 ; 都 未 計 得 閒 無 事 兩 三 張 攬 女 照 流 出 市 面 。 以 前 的 唱 功 了 得 , 今 日 變 成 造 作 show off 。 批 評 像 傳 染 病 蔓 延 , 不 斷 變 種 不 斷 惡 化 , 最 惡 毒 的 謾 罵 , 甚 至 將 側 田 改 名 廁 田 , 絕 非 手 民 之 誤 。

「 你 們 喜 歡 怎 樣 寫 , 便 怎 樣 寫 。 就 寫 我 是 全 世 界 最 壞 的 壞 蛋 吧 。 我 鹹 濕 、 我 抄 襲 、 我 樣 衰 、 我 爛 蒲 、 我 寸 。 」 側 田 說 , 他 向 來 不 善 於 掩 飾 。 這 天 , 尤 其 是 。

Show off
壹 : 知 唔 知 好 多 人 唔 妥 你 ?
側 : 一 向 都 係 啦 。 以 前 , 講 乜 都 無 人 理 ; 今 日 受 人 注 意 , 講 的 每 個 字 都 被 放 大 。 我 無 變 , 係 其 他 人 變 了 , 將 我 的 說 話 斷 章 取 義 , 甚 至 另 行 創 作 。 個 遊 戲 就 係 咁 玩 。
壹 : 不 服 從 遊 戲 規 則 ?
側 : 係 呢 行 , 好 搞 笑 , 好 多 人 出 去 扮 晒 , 其 實 奸 過 條 蛇 。 我 唔 識 營 造 個 形 象 去 見 人 。 我 唔 夠 叻 。 去 頒 獎 禮 , 最 怕 入 後 台 , 見 到 唱 片 公 司 工 作 人 員 爭 房 呀 , 幫 個 歌 手 搶 多 三 十 秒 呀 , 幼 稚 到 死 。
壹 : 去 年 在 頒 獎 禮 意 氣 風 發 輕 呼 「 又 係 我 」 , 算 不 算 得 意 忘 形 ?
側 : 一 晚  四 個 獎 , 我 只 係 驚 喜 。 你 要 誤 解 , 由 得 你 , 講 乜 都 係 我 衰 。 反 正 討 好 唔 到 全 世 界 , 不 如 做 番 自 己 。
壹 : 有 沒 有 心 理 準 備 今 年 成 績 會 及 不 上 前 兩 年 ?
側 : 獎 , 純 粹 係 人 氣 獎 , 我  過 , 唔 代 表 做 的 音 樂 好 過 其 他 人 ; 今 年  唔 到 , 亦 唔 代 表 我 做 得 比 人 差 。 唔 可 以 將 獎 項 睇 得 太 重 。 如 果 要 爭 獎 , 就 一 早 狂 谷 歌 啦 , 唔 使 等 到 十 一 月 先 出 碟 。 我 反 而 睇 好 張 敬 軒 , 佢 值 得 。

壹 : 同 一 間 公 司 的 小 肥 構 不 構 成 威 脅 ?
側 : 很 多 人 說 Paco 雪 藏 我 。 如 果 我 俾 人 雪 藏 , 點 解 仲 咁 忙 ? 話 我 埋 怨 唱 太 多 免 費 騷 ? 咪 講 笑 啦 ! 唱 現 場 係 我 生 命 呀 ! 我 只 不 過 隨 口 問 一 句 : 點 解 譚 校 長 連 開 幾 十 場 演 唱 會 都 有 新 鮮 感 , 我 重 複 唱 幾 晚 就 悶 ? 記 者 立 即 屈 我 嫌 無 錢 收 , 根 本 就 係 擺 好 個 陷 阱 等 我 踩 , 點 避 ? 我 從 來 唔 會 主 動 攻 擊 人 , 唔 知 點 解 , 咁 多 人 攻 擊 我 。 用 支 筆 攻 擊 人 的 , 最 毒 。 到 Paco 再 簽 新 人 , 肯 定 輪 到 小 肥 受 害 , 我 應 該 預 先 教 小 肥 如 何 應 付 。
壹 : 除 了 媒 體 , 也 有 樂 迷 , 甚 至 同 行 , 對 你 不 斷 批 評 。
側 : 話 我 show off ? 呢 個 係 show business 呀 ! 拿 我 跟 外 國 歌 手 比 較 一 下 , 我 算 show off ? 我 唱 歌 就 係 咁 , 有  位 , 要 爆 出 去 , 就 會 爆 , 吹 呀 ? 你 話 我 十 幾 歲 時 show off , 我 會 認 ; 三 十 歲 啦 , 唔 好 玩 啦 , 用 你 對 耳 仔 認 真 聽 一 聽 我 唱 乜 先 啦 , 唔 好 揀 人 去 針 對 !
壹 : 不 接 受 批 評 ?
側 : 要 睇 邊 個 批 評 , 上 網 隨 便 寫 兩 句 的 無 謂 人 , 睇 過 就 算 啦 。 我 睇 法 好 簡 單 , 要 我 做 所 謂 真 音 樂 , 我 一 定 做 得 到 。 唔 使 受 歡 迎 喎 , 係 人 都 得 啦 , 你 都 得 , 寫 個 旋 律 無 論 幾 難 聽 , 都 可 以 話 係 自 己 鍾 意 , 有 乜 咁 勁 ? 點 謂 之 勁 ? 你 做 到 的 , 我 做 唔 到 , 咪 勁 囉 。 通 常 , 開 口 埋 口 批 評 人 的 , 都 係 自 以 為 搞 緊 地 下 音 樂 的 一 群 , 為 保 持 反 主 流 形 象 而 去 反 主 流 。 我 尊 重 部 分 地 下 樂 隊 , 但 不 包 括 這 些 不 成 熟 的 小 眾 , 他 們 根 本 不 是 音 樂 家 , 不 是 藝 術 家 。 這 一 點 , 你 一 定 要 幫 我 寫 出 來 。

可 悲
壹 : 有 沒 有 想 過 退 出 幕 前 ?
側 : 由 美 國 回 港 , 目 標 一 直 是 當 唱 片 監 製 , 兜 了 個 大 圈 , 點 都 會 行 去 終 點 。 等 到 個 市 場 淘 汰 我 , 咪 走 囉 。 遲 早 問 題 。
壹 : 陳 奕 迅 、 古 巨 基 也 唱 了 超 過 十 年 。
側 : 有 些 人 天 生 適 合 幕 前 , 我 不 是 。 在 舞 台 上 跟 觀 眾 互 動 , 是 歌 手 最 大 的 滿 足 感 。 不 過 背 後 要 花 太 多 精 神 應 付 傳 媒 , 而 香 港 傳 媒 最 愛 踩 低 自 己 地 方 的 藝 人 。 大 眾 很 易 被 洗 腦 , 輸 入 負 面 報 導 , 輸 出 就 自 然 是 惡 意 批 評 。 這 個 城 市 , 越 來 越 少 人 睇 書 睇 小 說 , 識 寫 字 的 人 已 經 無 乜 , 真 有 分 析 能 力 的 , 更 少 。 還 質 問 香 港 樂 壇 點 解 無 以 前 咁 風 光 ? 點 解 唔 夠 其 他 地 方 出 色 ? 係 你  搞 成 咁 呀 , 真 可 悲 。
壹 : 很 難 從 頭 再 來 吧 ?
側 : 我 從 來 無 當 自 己 係 明 星 。 我 係 草 根 , 會 踩 住 拖 鞋 落 街 篤 魚 蛋 。 如 果 覺 得 自 己 係 明 星 , 死 硬 ; 到 乜 都 無 晒 , 無 人 會 幫 手 。 好 多 人 太 細 個 入 行 , 一 跌 , 就 大 鑊 。 我 唔 同 , 又 唔 係 未 捱 過 , 有 一 日 唔 紅 , 咪 變 番 以 前 囉 , 最 多 搬 屋 , 找 一 間 租 金 平 的 , 一 樣 可 以 。 賺 少 好 多 ? 或 者 吧 。 不 過 會 活 得 比 較 開 心 。

義 氣
壹 : 你 說 自 己 沒 有 營 造 形 象 , 為 什 麼 不 肯 談 論 跟 林 苑 的 戀 情 ?
側 : 我 不 是 否 認 , 你 問 我 有 冇 拍 拖 , 我 會 認 。 只 是 講 得 太 多 , 到 分 手 的 時 候 , 又 變 成 一 個 話 題 , 就 無 謂 。 一 個 人 , 總 要 為 自 己 保 留 些 私 隱 , 生 活 才 會 正 常 。 我 都 想 可 以 拖 住 女 朋 友 出 街 周 圍 行 , 唔 使 理 全 世 界 望 住 自 己 。
壹 : 顧 慮 什 麼 ?
側 : ( 隔 了 三 十 秒 ) 又 係 喎 , 其 實 有 什 麼 好 怕 ?
壹 : 你 在 歌 詞 中 透 露 童 年 因 父 母 分 開 而 大 受 打 擊 , 所 以 將 來 結 婚 , 一 定 不 會 重 蹈 覆 轍 , 是 真 是 假 ?
側 : 以 前 , 我 好 抗 拒 生 仔 , 因 為 想 終 結 自 己 的 遺 傳 , 不 想 子 女 像 我 一 樣 過 得 不 開 心 。 現 在 心 態 有 些 改 變 , 開 始 接 受 到 結 婚 , 不 過 再 唔 會 將 婚 姻 視 之 為 神 聖 。 結 婚 , 咪 又 係 兩 個 人 同 一 剎 那 突 然 好 有 火 花 , 覺 得 好 想 一 齊 ? 不 要 想 得 太 遠 , 未 來 會 發 生 什 麼 事 , 有 誰 預 計 到 ? 個 個 女 人 都 想 結 婚 , 你 尊 重 對 方 , 咪 結 囉。 不 過 世 事 沒 有 完 美 , 總 有 變 數 。 我 開 始 覺 得 離 婚 都 可 以 接 受 , 有 仔 女 , 咪 每 個 禮 拜 回 去 跟 他 們 食 餐 飯 。
壹 : 為 什 麼 會 有 這 樣 的 改 變 ?
側 : 受 身 邊 的 人 影 響 吧 。 死 唔 死 ?
壹 : 你 容 易 喜 歡 另 一 個 人 嗎 ?
側 : 容 易 。 不 過 我 好 講 義 氣 。
壹 : 義 氣 等 於 愛 ?
側 : 講 義 氣 , 負 責 任 , 仲 唔 係 愛 ?

人 有 相 似
有 次 晚 飯 , 側 田 應 該 是 喝 了 酒 , 微 醉 , 突 然 走 來 跟 我 說 : 「 我 覺 得 你 同 我 有 些 相 似 … … 」 我 即 時 心 諗 : 「 唔 係 ? 我 成 六 呎 高 , 你 … … 」 側 田 打 斷 我 思 路 : 「 你 同 我 一 樣 悲 觀 。 」 人 有 相 似 ? 半 年 前 , 他 在 電 話 對 我 誓 神 劈 願 話 結 婚 就 肯 定 唔 會 離 婚 , 生 仔 就 一 定 日 日 陪 個 仔 玩 ; 半 年 後 , 他 覺 得 離 婚 不 是 什 麼 問 題 。 善 變 如 此 , 和 我 也 真 有 點 相 似 。 不 同 的 是 , 側 田 面 對 漫 天 批 評 , 有 信 心 逐 一 反 擊 , 堅 持 自 己 認 為 對 的 。 我 呢 ? 通 常 堅 持 了 兩 分 鐘 便 屈 服 , 有 人 批 評 自 己 , 會 忿 忿 不 平 會 耿 耿 於 懷 , 卻 從 來 沒 有 膽 量 為 自 己 平 反 。 這 , 大 概 就 是 在 紅 館 唱 《 男 人 KTV 》 , 和 在 加 州 紅 唱 《 男 人 KTV 》 的 分 別 。